شرایط و قوانین فروشگاه اِصـفون

 

کاربر محترم لطفا قبل از خرید و استفاده از خدمات وب سایت موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید.

ورود کاربران به وب سایت و عضویت با اطلاعات شخصی ، خرید ، دانلود و استفاده از خدمات ارائه شده در وب سایت به معنای آگاهی کامل و پدیرفتن قوانین و شرایط استفاده از وب سایت ، کالاها و خدمات اِصـفون خواهد بود. کاربر با عضویت و ثبت سفارش قبول کلیه شرایط و قوانین وب سایت را اعلام نموده است. قوانین و شرایط مندرج در سایت همواره جایگزین کلیه توافق های قبلی خواهد بود.


قوانین کلی در  اِصـفون
---

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اِصـفون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اِصـفون  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


مشتریان در  اِصـفون
---

به افرادی که اطلاعات خود را در فرم ثبت نام وارد نموده و اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات ارائه شده در وب سایت می نمایند کاربر یا مشتری گفته می شود. طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده شخصی است که به منظوری غیر از تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام نماید.


تماس با اِصـفون
---

اطلاعات کاربر از قبیل آدرس ایمیل و نشانی و تلفن هایی که در پروفایل ذخیره شده است به عنوان اطلاعات رسمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و تمامی مکاتبات و پاسخ های فروشگاه از طریق آن صورت خواهد گرفت.

در صورتیکه کاربران تمایل به دریافت ایمیل ها و یا پیامک هایی که جهت اطلاع رسانی رویدادها ، خدمات و یا پروموشن های ویژه ارسال می شود را ندارند می توانند عضویت در خبرنامه را در قسمت پروفایل خود لغو نمایند.

توجه داشته باشید شماره های 03133396919 و 09120155262  تنها شماره های معتبر می باشد که اِصـفون از طریق آنها با کاربران خود در ارتباط میباشد.


حریم خصوصی
---

اِصـفون  به اطلاعات خصوصی کاربران احترام گذاشته و متعهد است که در حد توان از حریم شخصی کاربران حفاظت کامل را داشته باشد. لذا شرایط و تکنولوژی مورد نیاز برای امنیت هرچه بیشتر استفاده از وب سایت را فراهم می آورد.
همچنین تمامی کاربران مسئول حفاظت از اطلاعات حساب و رمز عبور خود هستند و مسئولیت تمام فعالیت هایی که تحت حساب کاربری ایشان انجام شود بر عهده شخص کاربر خواهد بود . اِصـفون محصولاتی که قابل استفاده برای افراد زیر 18 سال نیستند را به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تمامی مطالب موجود در سایت در هریک از بخش ها و خدمات اِصـفون از جمله تصاویر ، متون ، طرح ، آرم ، آیکون ، ویدئوهای تصویری ، فایل های قابل دانلود و کلیه داده ها و اطلاعات قابل کپی و دانلود که توسط اِصـفون   تولید شده است به عنوان اموال اِصـفون محسوب می شود و حق نشر و استفاده از تمامی مطالب در انحصار اِصـفون می باشد. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز ، حق پیگرد قانونی را برای اِصـفون محفوظ می‏‌دارد.

اِصـفون هیچ سایت و آدرس اینترنتی غیر از www.sfone.ir ندارد و ارتباط با کاربران تنها از طریق پست الکترونیک اِصـفون ، شماره های معتبر اعلام شده و یا نامه های رسمی و تایید شده از سمت فروشگاه آنلاین اِصـفون انجام خواهد گرفت. تنها ادرس ، تلفن و پست الکترونیکی اعلام شده در بخش تماس با ما اطلاعات معتبر برای ارتباط با ما خواهد بود.


روند ثبت و ارسال سفارش در اِصـفون
---

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. اِصـفون به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اِصـفون به وسیله  کد سفارش و پیش فاکتور ، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. اِصـفون همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در  اِصـفون به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اِصـفون محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- اِصـفون مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اِصـفون محفوظ است.

- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت اِصـفون ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اِصـفون محفوظ است. اِصـفون  در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت اِصـفون می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اِصـفون جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

- امکان پرداخت در محل برای سفارش‌ها  وجود ندارد  و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق  پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی  تسویه شود.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

-  در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تخفیف دار که دارای محدودیت تعداد و زمان دار هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که اِصـفون هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد .

نحوه ارسال سفارش با پیک موتور (ویژه شهر اصفهان):
ارسال سفارشات با پیک موتور در تایم کاری فروشگاه انجام می شود ، هزینه ارسال پیک موتور با مشتری بوده و در محل از مشتری دریافت می شود.
(نکته: درخواست ارسال با پیک فقط برای درون شهر اصفهان بوده و  برای سفارشات بالای 150.000 تومان انجام می شود)


خسارت در هنگام حمل و نقل
---

بروز هر نوع حادثه به هنگام حمل و نقل بر عهده شرکت حمل و نقل است و جبران خسارت با هماهنگی شرکت حمل و نقل امکان پذیر خواهد بود. آسیب های ناشی از از حمل و نقل باید در عرض 1 روز کاری پس از تحویل سفارش به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به واحد خدمات پس از فروش اِصـفون ارسال شود.


7 روز ضمانت بازگشت کالا
---

اطمینان خاطر کاربران ، آرامش و رضایتمندی مشتریان هدف اصلی فروشگاه اِصـفون بوده و خدمات خود را بر اساس رضایتمندی هرچه بیشتر کاربران معرفی و ارائه می نماید.

تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی می باشند. برخی از کالاها که نیاز به تست فنی و فیزیکی دارند ، تا 7 روز پس از تحویل کالا مهلت تست خواهد شد. در صورت وجود نقص فنی در عملکرد کالا ، کاربر باید در طول 7 روز این ایراد را اعلام نموده و تقاضای استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا را داشته باشد. جهت استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید و سپس اقدام به خرید کالا نمایید :

کالاهایی که دارای ضمانت سلامت فیزیکی باشند و یا کالاهایی که به عنوان هدیه برای کاربر ارسال می شوند شامل این ضمانت نخواهند بود .

جعبه و لوازم کالای مورد نظر باید تا 7 روز پس از تحویل کالا سالم نگهداری شود زیرا بدون تحویل کالا در بسته بندی اولیه ، جعبه اصلی کالا و تمام متعلقات و فاکتور امکان استفاده از این ضمانت را نخواهید داشت.

هرنوع مشکلی از جمله شکستگی ، خط و خش و یا ایراد فنی که در اثر استفاده ناصحیح کاربر رخ داده باشد قابل قبول نخواهد بود لذا در زمان باز نمودن بسته ، راه اندازی و تست کالا نهایت دقت را داشته باشید.

هر ایرادی که در زمان حمل و نقل کالا رخ دهد شامل این ضمانت نبوده و مسئولیت آن برعهده شرکت حمل و نقل مورد نظر خواهد بود.

چنانچه سفارش هنوز ارسال نشده باشد و کاربر از خرید آن منصرف شود باید قبل از ارسال کالا با واحد مرسولات تماس گرفته و درخواست لغو سفارش را نمایید در غیر اینصورت باید کالای مورد سفارش را تحویل بگیرید.

اگر اطلاعات ارسال سفارش مانند آدرس ، کد پستی و اطلاعات تحویل گیرنده سفارش اشتباه باشد سفارش به انبار فروشگاه برگردانده شده و ارسال مجدد کالا برای کاربر با هزینه شخص کاربرخواهد بود .

در صورتیکه ایراد کالا ناشی از مشکلات نرم افزاری ، بروزرسانی و از این قبیل بوده و قابل رفع توسط تیم پشتیبانی اِصفون و یا گارانتی کالای مورد نظر باشد ، این کالا تحویل گرفته شده ، رفع اشکال خواهد شد و همان کالا بدون ایراد اولیه به مشتری برگردانده خواهد شد و شامل شرایط تعویض و یا مرجوع کالا نخواهد بود.


محتوای وب سایت اِصـفون
---

تولید محتوای وب سایت با دقت تمام و با استفاده از منابع و مراجع اصیل و شرکت های سازنده انجام می پذیرد. لازم بذکر است که هیچ تضمینی در ارتباط با مغایرت توضیحات کالا و یا دیگر اطلاعات مندرج در وب سایت با کالاها و خدمات ارائه شده از سمت اِصـفون  وجود نخواهد داشت و مطالب وب سایت عاری از خطا نخواهد بود. مشتریان می توانند در صورت مشاهده ی این مغایرت کالا خریداری شده را قبل از استفاده مرجوع نمایند.

حق حذف هر لینک و مطلبی از وب سایت برای اِصـفون محفوظ بوده و وب سایت اِصـفون تحت هیچ شرایطی مسئولیتی در قبال تاخیر و یا عدم کارکرد سایت که می تواند ناشی از عوامل مختلفی چون نیروی انسانی ، تجهیزات کامپیوتری ، مشکلات اینترنتی و مخابراتی و غیره باشد را برعهده نخواهد داشت.


قیمت گذاری

---

قیمت کالاها و خدمات ارائه شده در وب سایت نسبت به قیمت های مشخص شده توسط تولید کننده و یا تامین کننده آن کالا یا خدمات و یا بر اساس کالاها و خدمات مشابه در بازار تعیین می شود که احترام به حقوق مصرف کننده و مشتری مداری سیاست اصلی آن خواهد بود. قیمت کلیه کالاها با توجه به موجودی و نواسانات بازار امکان تغییر دارند. کاهش و افزایش قیمت ها به روز بوده و مشمول سفارشات قبلی از این کالا نمی شود. اگر قیمت سفارشی اشتباه بوده و یا سفارشی امکان تحویل نداشته باشد اِصـفون حق لغو سفارش و استرداد مبلغ سفارش را خواهد داشت. هزینه های بسته بندی ، بیمه و ارسال کالا در سبد خرید هنگام تایید سفارش مشخص خواهد بود و جداگانه محاسبه می شود.


نمایندگی
---

فروشگاه اینترنتی اِصـفون به هیچ عنوان و در هیچ نقطه ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد. در صورت مشاهده هرنوع تخلفی می توانید مراتب را گزارش دهید.


قوه قهریه
---

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، اِصـفون هیچ گونه مسئولیتی ندارد.